Miejsce pracy: Raszyn – Dawidy (pow. pruszkowski)

W zespole obsługi klienta będziesz odpowiedzialny/a za:

  • obsługę zamówień sprzedaży naszych kluczowych Klientów (sieci sprzedaży)
  • współpracę z magazynami centralnymi naszych Klientów
  • współpracę z magazynami operatora logistycznego
  • za prawidłową realizację zleceń
  • bieżący monitoring zapasów magazynowych
  • weryfikację terminów przydatności
  • raportowanie, monitoring, archiwizację dokumentów sprzedaży
  • zarządzanie zwrotami

 

Dlaczego właśnie Ty?

To stanowisko jest dla Ciebie, ponieważ posiadasz kilkuletnie doświadczenie w dziale obsługi klienta (mile widziane w branży spożywczej), znasz zasady współpracy z sieciami sprzedaży a codzienny kontakt z klientami i realizacja zamówień zdrowych produktów z krótkim terminem przydatności do spożycia to zadania, których chcesz się podjąć. Wyróżniasz się doskonałą organizacją pacy, jesteś komunikatywny/a, odpowiedzialny/a, samodzielny/a, lubisz kontakt z ludźmi. Ponadto komunikujesz się w jęz. angielskim, biegle obsługujesz MS Office, szczególnie niezastąpiony w Twojej codziennej pracy jest Excel, sprawie poruszasz się w systemie SAP. Na co dzień jesteś energiczny/a i pozytywny/a.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
  • wysoki poziom samodzielności
  • przyjazną atmosferę pracy
  • pakiet socjalny (opieka medyczna, karta sportowa, bony, paczki okazjonalne i inne)

Osoby zainteresowane pracą, prosimy o przesłanie CV wraz ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji